'מגן כחול 4': אושר מבצע אבטחת ביקור הנשיא ביידן

איתי גדסי ושלמה ריזל 1 Comment on 'מגן כחול 4': אושר מבצע אבטחת ביקור הנשיא ביידן

ברקע מלחמת חרבות ברזל, הנשיא ביידן צפוי לנחות בישראל מחר בבוקר לביקור קצר בן מספר שעות. בישיבת היערכות מיוחדת אישר המפכ"ל את מבצע האבטחה לאורך כל שעות הביקור. שבתאי: "משטרת ישראל תפעל לשמירה על מרקם החיים התקין של הציבור, לצד היערכות אבטחתית מקסימלית בכל מהלך ביקור הנשיא". הנשיא ינחת בנתב"ג בשעה 10:00 בבוקר

צילום: לע"מ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, קיים בשעה האחרונה ישיבה לאישור תוכניות לקראת הגעתו מחר לישראל של נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן.

בישיבה השתתפו הסמפכ״ל, ר׳ אג״מ, ומפקדי המחוזות הרלוונטים ובעלי תפקידים בכירים מיחידות משטרה ומג״ב שונות הנוטלים חלק במבצע האבטחה של ביקור הנשיא ביידן בישראל.

המפכ״ל מינה את הסמפכ״ל ניצב אבשלום פלד למפקד המבצע ואת מפקד החטיבה הטקטית של מג״ב נצ״מ ירון דהן למפקד שיירת הנשיא.

המפכ״ל הודה ושיבח על ההיערכות המהירה למבצע המורכב חוצה המחוזות.

המפכ״ל: "בהתרעה קצרה נערכה משטרת ישראל למבצע אבטחתי חשוב ובעל משמעות לאומית של ביקור נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן בישראל, כל זאת במהלך ימי לחימה. משטרת ישראל תפעל לשמירה על מרקם החיים התקין של הציבור, לצד היערכות אבטחתית מקסימלית בכל מהלך ביקור הנשיא. אני קורא לציבור להישמע להנחיות המשטרה וכוחות הביטחון במהלך ביקור הנשיא ביידן ומודה לכלל המפקדים והשוטרים שנוטלים חלק במשימה הלאומית לצד אתגרים נוספים אליהם נדרשת משטרת ישראל בימים אלה".

במקביל, פורסמו פרטים על זמני הביקור. בשעה 10:00 בבוקר: נשיא המדינה וראש הממשלה יקבלו את נשיא ארה"ב עם נחיתתו בנתב"ג. בשעה 11:00: ראש הממשלה ייפגש עם נשיא ארה"ב, במלון קמפינסקי, ת"א.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ב"ה

    כבוד הנשיא ארה"ב ג'ו ביידן. ברשותך נבקש לשאול, מדוע הננו נדרשים להרפות מהמצור על עזה? במהלך דצמבר 2022 נערך סקר גדול לפיו 72% מהפלסטינים תומכים בהתארגנות החמושה בגדה הסקר נערך בין 7 ל-10 בדצמבר והוא כלל מדגם של 1,200 איש המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הפלסטינית הן בגדה המערבית והן ברצועת עזה. סקר נוסף שנעשה לאחרונה ברשות הפלסטינית מעלה כי אילו היו נערכות הבחירות בזמן הסקר, היה זוכה אבו מאזן ל 33% תמיכה בלבד בעוד שאיסמעיל הניה, מנהיג החמאס, היה זוכה ל 56 אחוזים! החמס ושאר הארגונים החייתיים בעזה לא הוצנחו מהאוויר, הם באו מהעם, המגויסים באים מהפלסטינאים. הם נתמכים ונישאים בגלי התלהבות ההמונים. מדוע ישראל נדרשת להימנע ממה שכל אומה במהלך ההיסטוריה עשתה במצבים מעין אלו? במהלך מלחמת העולם השנייה ידעו בעלות הברית, כי כנגד צבא נאצי יש להכות בערפו במקום התחיה שלו – בעם ממנו הוא צמח, כך נעשה בהפצצת דרזדן שערכו חיל האוויר של ארצות הברית וחיל האוויר המלכותי, הפצצה שיש הטוענים כי מספר ההרוגים בה עלה על מספר ההרוגים מהטלת פצצות האטום על הירושימה ועל נגסאקי שנעשתה גם היא ע"י ארה"ב כנגד אזרחים ולא כנגד צבא. ישראל לא מטילה פצצת אטום, ואפילו לא הורגת המוני אזרחים כפי שנעשה על ידי בנות הברית. אך ורק מצור שאם יהיה מוחלט ולאורך זמן, יכניע את האויב הפלסטינאי ויציל חיי אדם רבים! אנו אזרחי ישראל מבקשים ממך הניחו לנו להתגונן. אל תעמידו בפנינו סטנדרטים חדשים ששום אומה לא נדרשה לקיימם, ושום אומה לא תוכל לעמוד בהם במצבים אלו, מצבים אשר יוכלו בקלות להתגלגל בעתיד גם לפתחי בעלות הברית!